Nieuw in ons cursusaanbod: de Facebook Marketing cursus. In deze ééndaagse cursus leer je een Facebookpagina maken, wijzigen en professioneel beheren; een pagina die voldoet aan alle eisen.
Voor een succesvolle pagina, moet je allereerst een contentstrategie ontwerpen: wat is het doel van je pagina, welke content hoort daarbij en wie gaat die wanneer produceren en plaatsen? Vervolgens hoor je hoe je je publiek laat groeien, onbetaald en betaald (adverteren). En hoe je daarbij beslissingen kunt nemen op basis van statistieken die Facebook biedt. Waar moet je naar kijken om je succes te optimaliseren?
Uiteraard hoort er per bedrijf en per doelgroep een ander soort Facebookpagina met een ander doel en een andere vorm van communicatie. Tijdens deze cursus kijk je naar je eigen doelgroep, en kom je erachter hoe je deze via Facebook het beste kunt bereiken. Ook let je op de aanspreekvorm voor je doelgroep.
Omdat Facebook naast social network ook in toenemende mate een advertentieplatform is, hoor je tot slot welke overeenkomsten en verschillen er zijn met dat andere grote advertentieplatform, Google AdWords. Na deze cursus kent Facebook voor jou geen geheimen meer en behaal je maximaal rendement uit je inspanningen op dit grootste sociale netwerk ter wereld.
Bij de cursus zit een handboek inbegrepen.
Bekijk de cursus Facebook Marketing.